Het aftellen kan beginnen!!! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van max Vermeulen - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen!!! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van max Vermeulen - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen!!!

Door: Max en Emily

Blijf op de hoogte en volg max

29 Juni 2014 | Nederland, Drunen

Hallo allemaal!

Na 483 dagen aftellen is het over een kleine week dan zo ver!
Wat eigenlijk een citytrip naar de concrete jungle New York zou worden is uitgelopen op een rondreis door de echte jungle!
Emily en ik gaan nu voor een maand naar Maleisië en Borneo om daar te backpacken.
Omdat we niet altijd op de meest wifi rijke plekjes van deze aarde zitten, zullen wij af en toe een blog met foto's posten van onze belevingen.
Dit scheelt ons heel veel dezelfde verhalen vertellen, en zo ziet iedereen waarom wij het afgelopen jaar hebben gezwoegd bij onze bijbaantjes om deze reis te kunnen maken!
Deze week Is het vooral veel laatste dingen kopen en voorbereidingen treffen (en voor Emily de laatste studiepunten binnen slepen) voordat wij maandag het vliegtuig instappen!
We hopen jullie zo een leuke indruk te kunnen geven van onze reis.

groetjes,

Max en Emily

• 29 Juni 2014 - 19:50

Ria Bakker -vermeulen:

wat een leuk idee om het op deze manier te volgen.
    het is jullie gegund want er is hard voor gewerkt.

• 29 Juni 2014 - 20:47

Netty Treffers:

Heel leuk dat wij zo jullie reis kunnen volgen, ik zal dit zeer zeker doen! Max ik wens jullie een hele mooie reis toe, geniet ervan! doe voorzichtig en tot later! groetjes hans en netty

• 29 Juni 2014 - 21:10

Anja Holleman:

Succes nog met de voorbereidingen en een heel fijne reis, ben al benieuwd naar jullie foto's. Groeten Anja